ВИКРИВАЄМО МОСКОВСЬКІ «ЗАПОЗИЧЕННЯ» (ПЛАГІАТ) У ІНШИХ НАРОДІВ
ЗВІЛЬНЯЄМОСЯ ВІД СТЕРЕОТИПІВ ПРО БІЙ ПІД КРУТАМИ
Шановні учителі Вінниччини та України!
Кафедра філології
та гуманітарних наук КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» у 2023 році
планує провести науково-практичну конференцію «Народна війна і освіта Вінниччини», до якої запрошуємо
представників педагогічної громадськості Вінниччини та усієї України. Просимо
надіслати свої ідеї, пропозиції щодо змісту і напрямків її роботи
Час і місце
проведення конференції буде опубліковано у плані заходів КЗВО «Вінницька
академія безперервної освіти» на 2023 р.
Представляємо вашій увазі пропоновані напрямки роботи учасників конференції:
1. Реалізація вимог програми з історії України щодо викладу теми.
2. Методичні питання викладу теми «Московсько-українська війна».
3. Витлумачення понять "русскій мір", "рашизм", "політика російщення", "колабораціонізм".
4. Школа у війні, загальноукраїнський контекст.
5. Класний керівник і учитель як вихователь у дні війни.
6. Спогади учасників війни, як джерело виховання та дидактики.
7. Позакласна і позашкільна робота школи в умовах війни.
8. Випускники та учителі школи – захисники України.
9. Волонтерство учителів та учнів.
10. Повсякдення школи воєнного часу.
11. Тема війни у шкільному музеї.
12. Учнівська творчість на воєнну тематику.
13. Школи Вінниччини та евакуйовані учні.
14. Школа воєнного часу: психолого-педагогічний контекст.
15. Воєнні обставини і стосунки учнів, учителів та батьків.
16. Прояви деколонізації шкільного життя воєнної доби.
17. Бачення перспектив української школи з огляду на уроки війни.
ПОВСЯКДЕННЯ СОВЄЦКОЇ ДОБИ
Повсякдення старшин, городових козаків, селян Гетьманщини
Повсякдення запорозьких козаків
Повсякдення найдавніших.
За працею Ю.Н.Харарі «Homo sapiens»
Повсякдення найдавніших
Оцінка росіян видатними письменниками
Чи можна УРСР як «залежну
територію» називати синонімічно «колонією»?
"Ми - українці. Честь і слава незламним". Історичні матеріали до уроку мужності 1.09.2022
Особа та образ Івана Богуна як зразок для сучасного політика
Донос і змова у політичній практиці та політичній культурі
старшин України-Гетьманщини
Українська ідентичність етнічного та національного рівня, місце і роль у сучасному житті України
Учителю історії про Т.Г.Шевченка
Повсякдення в'язнів ГУТАБу
Монумент Данилові Нечаю чи «300-річчю облудного міфу»
ПЕРЕЯСЛАВСЬКО - МОСКОВСЬКИЙ ДОГОВІР (історична правда проти історичних спекуляцій)
Козацтво - прояв самоорганізованості українського народу
Українська революція 1917-1921 років
Інформаційні матеріали до 100-річчя затвердження тризуба гербом УНР
Методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів до 80-річчя проголошення незалежності Карпатської України
Інформаційні матеріали до 5-річчя від початку збройної агресії Російської Федерації проти України
Чи можна УРСР як «залежну територію» називати синонімічно «колонією»?
"Ми - українці. Честь і слава незламним". Історичні матеріали до уроку мужності 1.09.2022
Особа та образ Івана Богуна як зразок для сучасного політика
Донос і змова у політичній практиці та політичній культурі старшин України-Гетьманщини
Українська ідентичність етнічного та національного рівня, місце і роль у сучасному житті України
Учителю історії про Т.Г.Шевченка
Повсякдення в'язнів ГУТАБу
Монумент Данилові Нечаю чи «300-річчю облудного міфу»
ПЕРЕЯСЛАВСЬКО - МОСКОВСЬКИЙ ДОГОВІР (історична правда проти історичних спекуляцій)
Козацтво - прояв самоорганізованості українського народу
Українська революція 1917-1921 років
Інформаційні матеріали до 100-річчя затвердження тризуба гербом УНР
Методичні рекомендації для загальноосвітніх навчальних закладів до 80-річчя проголошення незалежності Карпатської України
Інформаційні матеріали до 5-річчя від початку збройної агресії Російської Федерації проти України
Немає коментарів:
Дописати коментар